Facebook, Instagram'daki reklam sayısını artırıyor
Facebook, Instagram'daki reklam sayısını artırıyor
Haber Giriş Tarihi: 24.08.2019 23:09
Haber Güncellenme Tarihi: 24.08.2019 23:09
Kaynak: Haber Merkezi
breakingnews.com.tr
Instagram'ın sahibi Facebook, popüler sosyal medya platformundaki reklam sayısını artıracağını açıkladı. Şirket kullanıcı hikayelerinde arka arkaya reklamları test etmeye başladı bile.
Facebook, platformdaki reklamları çoğaltma çabalarının bir parçası olarak, kullanıcılarınInstagram Hikayelerinde görecekleri reklam sayısını artıracağını açıkladı.
Facebook yatırımının meyvelerini alma peşinde
Artık kullanıcılar Android veya iOS uygulamalarında Hikayelere göz atarken arka arkaya hikaye reklamları görecekler. Genellikle kullanıcılara reklamlar birer birer sunulur ancak Facebook artık reklam sayısını artırıyor ve farklı pazarlamacılardan gelen kampanyaları birleştiriyor. Şirket bunu kullanıcı deneyimini iyileştirmek için yaptığını belirtse de, bu durumun kullanıcılar açısından nasıl bir avantaj sağlayacağı ise net değil.
Konuya genel olarak bakacak olursak Facebook'un geçen yıldan bu yana sahibi olduğu Instagram platformundaki reklam sayısını iki katına çıkardığını söylemek mümkün. Şirket, Facebook'un önüne geçme potansiyeli olan Instagram'a yaptıkları yatırımın meyvelerini bu şekilde almanın vaktinin geldiğini düşünüyor. Alınan bu kararın kullanıcı tarafında nasıl bir karşılık göreceğini ise zaman gösterecek.,
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Facebook, Instagram'daki reklam sayısını artırıyor
Instagram'ın sahibi Facebook, popüler sosyal medya platformundaki reklam sayısını artıracağını açıkladı. Şirket kullanıcı hikayelerinde arka arkaya reklamları test etmeye başladı bile.
11 dk.
14
35
Mobil Uygulamalar587
Uğur Seven
Teknoloji Editörü
Tam Boyutta Gör
Facebook, platformdaki reklamları çoğaltma çabalarının bir parçası olarak, kullanıcılarınInstagram Hikayelerinde görecekleri reklam sayısını artıracağını açıkladı.
Facebook yatırımının meyvelerini alma peşinde
Artık kullanıcılar Android veya iOS uygulamalarında Hikayelere göz atarken arka arkaya hikaye reklamları görecekler. Genellikle kullanıcılara reklamlar birer birer sunulur ancak Facebook artık reklam sayısını artırıyor ve farklı pazarlamacılardan gelen kampanyaları birleştiriyor. Şirket bunu kullanıcı deneyimini iyileştirmek için yaptığını belirtse de, bu durumun kullanıcılar açısından nasıl bir avantaj sağlayacağı ise net değil.
Konuya genel olarak bakacak olursak Facebook'un geçen yıldan bu yana sahibi olduğu Instagram platformundaki reklam sayısını iki katına çıkardığını söylemek mümkün. Şirket, Facebook'un önüne geçme potansiyeli olan Instagram'a yaptıkları yatırımın meyvelerini bu şekilde almanın vaktinin geldiğini düşünüyor. Alınan bu kararın kullanıcı tarafında nasıl bir karşılık göreceğini ise zaman gösterecek.,
Kaynak:donanimhaber.com
En Çok Okunan Haberler