Hava Durumu
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

L'ORÉAL GRUP VE FACEBOOK MODIFACE İLE INSTAGRAM ALIŞVERİŞİNE SANAL BİR DENEYİM KATIYOR.

Haber Giriş Tarihi: 28.09.2021 22:34
Haber Güncellenme Tarihi: 28.09.2021 22:34
Kaynak: Haber Merkezi
breakingnews.com.tr
L'ORÉAL GRUP VE FACEBOOK    MODIFACE İLE INSTAGRAM ALIŞVERİŞİNE SANAL BİR DENEYİM KATIYOR.

L'Oréal Grup ve Facebook, L'Oréal Grup’un sahip olduğu artırılmış gerçeklik ve yapay zeka şirketi ModiFace ile oluşturulan, artırılmış gerçeklik destekli makyaj denemelerini Instagram alışverişlerine taşıyan yeni teknoloji platformunu duyurdu.

Facebook'un artırılmış gerçeklik platformu Spark AR ve ModiFace, ModiFace tarafından geliştirilen, makyaj deneyimlerinin kalitesini ve doğruluğunu Instagram Mağazaları'na getiren bir teknoloji sunuyor. Tüketiciler, markanın Instagram sayfasına girerek bir ürün bulabiliyor ve satın almadan önce ürünü sanal olarak deneyebiliyor.

NYX Professional Makeup, Urban Decay, Maybelline New York ve Lancôme, ruj ürünleri için geçerli sanal deneme seçeneği sunarak Instagram Mağazaları'na katılan ilk L'Oréal Grup markaları oldu. Grup’a ait daha fazla marka ve makyaj kategorisinin de önümüzdeki dönemde uygulamada yer alması planlanıyor.

ModiFace CEO'su ve kurucu ortağı Parham Aarabi “ModiFace, on yıldan fazla bir süredir artırılmış gerçeklik teknolojilerine öncülük ediyor, gerçekçi ve doğru sanal deneme deneyimleri geliştiriyor. Sosyal ticaretin tüketiciler için giderek daha önemli hale geldiği bir çağda, Facebook ile gerçekleştireceğimiz iş birliğimizdeki bu yeni adım, Instagram'da güzellik ürünleri alışverişini daha rahat, kolay ve eğlenceli hale getirmeye katkıda bulunacak” dedi.

Facebook Spark AR Başkanı Sue Young, “Artırılmış gerçeklik deneyimi, Facebook'ta insanların daha güvenle çevrimiçi alışveriş yapmasına yardımcı olan heyecan verici yeni bir girişim. L'Oréal Grup ile yapılan bu yeni entegrasyon sayesinde tüketiciler, tam da güzellik ilhamı buldukları yerde, Instagram'da sevdikleri markalardan daha kişisel bir alışveriş deneyimi bekleyebilirler” dedi. 

L’Oréal Türkiye CDO’su Merve Atuk Toker konu hakkında “Artırılmış gerçeklik teknolojileri ile sanal deneyimleri, tüketici yolculuğunun ayrılmaz bir parçası haline getirecek bu tarz iş birliklerini önümüzdeki dönemlerde daha fazla konuşacağız”dedi. 

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.