Hayat Finans’tan görme engelli kullanıcılara özel sesli yönlendirme hizmeti
Hayat Finans’tan görme engelli kullanıcılara özel sesli yönlendirme hizmeti
Hayat Finans’tan görme engelli kullanıcılara özel sesli yönlendirme hizmeti
Haber Giriş Tarihi: 04.12.2023 10:02
Haber Güncellenme Tarihi: 04.12.2023 10:02
Kaynak:
Hibya
İSTANBUL, (DHA)- Türkiye’nin ilk dijital bankası Hayat Finans, görme engelli kullanıcıların bankacılık hizmetlerine erişimini kolaylaştırmak ve bankacılık deneyimini iyileştirmek için BlindLook ile iş birliği yaparak, sesli yönlendirme hizmeti sunmaya başladığını duyurdu.
Hayat Holding’in bankacılık yatırımı olan Türkiye’nin lisanslı ilk dijital bankası Hayat Finans, eşit ve engelsiz bir dünya yaratılmasında önemli rol oynayan BlindLook’un Görme Engelsiz Marka (EyeBrand) ağının bir parçası oldu. Bu kapsamda Hayat Finans, görme engelli müşterilerin bankanın dijital platformlarını daha rahat kullanabilmeleri için BlindLook sesli simülasyon teknolojisi üzerinden sesli yönlendirme hizmeti sunmaya başladı. 3 Aralık Dünya Engelliler Günü itibarıyla Hayat Finans’ın internet sitesinde kullanıma açılan BlindLook uygulamasının önümüzdeki günlerde mobil uygulamada da hizmete gireceği belirtildi.
“EŞİT VE ENGELSİZ BİR DÜNYA OLUŞTURABİLMEK ADINA ÇALIŞMALARIMIZA DEVAM EDECEĞİZ”
Konu ile ilgili olarak Hayat Finans Teknoloji ve Bankacılık Servisleri Genel Müdür Yardımcısı Çetin Yalçın Güleç, “Türkiye’nin lisanslı ilk dijital bankası Hayat Finans olarak pürüzsüz bankacılık ilkesi doğrultusunda yenilikçi projeler hayata geçiriyor; uçtan uca dijital süreçlerle müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Banka olarak 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nde yayına aldığımız BlindLook sesli simülasyon teknolojisiyle herkes için eşit ve engelsiz bankacılık deneyimi sunuyoruz. Bu kapsamda BlindLook’un Görme Engelsiz Marka (EyeBrand) ağının bir parçası olduğumuz için çok gururluyuz. Bankacılık hizmetlerine erişimde sorun yaşayan tüm engelli bireyler için eşit ve engelsiz bir dünya oluşturabilmek adına çalışmalarımıza devam edeceğiz” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Hayat Finans’tan görme engelli kullanıcılara özel sesli yönlendirme hizmeti
Hayat Finans’tan görme engelli kullanıcılara özel sesli yönlendirme hizmeti
İSTANBUL, (DHA)- Türkiye’nin ilk dijital bankası Hayat Finans, görme engelli kullanıcıların bankacılık hizmetlerine erişimini kolaylaştırmak ve bankacılık deneyimini iyileştirmek için BlindLook ile iş birliği yaparak, sesli yönlendirme hizmeti sunmaya başladığını duyurdu. Hayat Holding’in bankacılık yatırımı olan Türkiye’nin lisanslı ilk dijital bankası Hayat Finans, eşit ve engelsiz bir dünya yaratılmasında önemli rol oynayan BlindLook’un Görme Engelsiz Marka (EyeBrand) ağının bir parçası oldu. Bu kapsamda Hayat Finans, görme engelli müşterilerin bankanın dijital platformlarını daha rahat kullanabilmeleri için BlindLook sesli simülasyon teknolojisi üzerinden sesli yönlendirme hizmeti sunmaya başladı. 3 Aralık Dünya Engelliler Günü itibarıyla Hayat Finans’ın internet sitesinde kullanıma açılan BlindLook uygulamasının önümüzdeki günlerde mobil uygulamada da hizmete gireceği belirtildi. “EŞİT VE ENGELSİZ BİR DÜNYA OLUŞTURABİLMEK ADINA ÇALIŞMALARIMIZA DEVAM EDECEĞİZ” Konu ile ilgili olarak Hayat Finans Teknoloji ve Bankacılık Servisleri Genel Müdür Yardımcısı Çetin Yalçın Güleç, “Türkiye’nin lisanslı ilk dijital bankası Hayat Finans olarak pürüzsüz bankacılık ilkesi doğrultusunda yenilikçi projeler hayata geçiriyor; uçtan uca dijital süreçlerle müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Banka olarak 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nde yayına aldığımız BlindLook sesli simülasyon teknolojisiyle herkes için eşit ve engelsiz bankacılık deneyimi sunuyoruz. Bu kapsamda BlindLook’un Görme Engelsiz Marka (EyeBrand) ağının bir parçası olduğumuz için çok gururluyuz. Bankacılık hizmetlerine erişimde sorun yaşayan tüm engelli bireyler için eşit ve engelsiz bir dünya oluşturabilmek adına çalışmalarımıza devam edeceğiz” diye konuştu.
Kaynak: Hibya
En Çok Okunan Haberler